‘Οσο πιο χρήσιμο και ενδιαφέρον site δημιουργήσουμε τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να πετύχουμε.
Ξεκινώντας την πορεία μας για τη δημιουργία της fylada.gr, ενός ηλεκτρονικού περιοδικού, διαπίστωσα, μετά τις συζητήσεις που έκανα και με την ομάδα του wrk, ότι έπρεπε να τους πω ποιο σκοπό θα εξυπηρετούσε η ιστοσελίδα και πως θα πίστευα ότι θα μπορούσα να πετύχω αυτό το σκοπό. Αποφασίσαμε λοιπόν, ότι ο σκοπός που θα εξυπηρετούσε το site θα ήταν να γράφουμε αληθινές ιστορίες από συνανθρώπους μας που βιώνουν κάποια περιστατικά που συγκλονίζουν την κοινή γνώμη και δεν είναι δημοσιοποιημένα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή κοινωνικής δικτύωσης (social networks), όπως επίσης και βοηθητικά κείμενα για παιδιά με μαθησιακά προβλήματα και πολλά άλλα ακόμα. Χρησιμοποιήσαμε πληροφορίες από άλλα παρόμοια site για να δούμε πως είναι στημένα και πως μεταδίδουν τις πληροφορίες τους. Βλέπετε, το να στήσεις ένα τέτοιου είδους site που βασίζετε κατά προτεραιότητα σε κείμενο και λιγότερο σε εικόνες κάνει το ίδιο το στήσιμο ποιο δύσκολο γιατί δεν έχεις να δελεάσεις τον κόσμο με χαμηλότερες τιμές ή προϊόντα ευκαιρίες. Πουλάς αυτό που γράφεις.
Για το λόγο αυτό αποφασίσαμε ότι για να φτιάξεις ένα χρήσιμο και ενδιαφέρον site συχνά πρέπει να εξυπηρετείς δύο σκοπούς: Πρώτον να μπορεί να παράγει κίνηση όχι απαραίτητα με τη βοήθεια των μηχανών αναζήτησης και δεύτερον να βοηθάει το ίδιο το site ευρισκόμενο σε καλό επίπεδο αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης.
Πρέπει να καταλάβουμε το εξής: Ότι όσο πιο χρήσιμο και ενδιαφέρον site φτιάχνουμε τόσο περισσότερες πιθανότητες έχουμε να πετύχει. Όσο πιο χρήσιμο και ενδιαφέρον site έχουμε τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα μιλούν γι’ αυτό και θα το αναφέρουν στα blog και τόσο θα χρησιμοποιούν συνδέσμους (links) σας στα social networks (facebook, twitter, google+, scoop.it, digger και άλλα), και η δημοσιότητα του θα ανέβει. Καλό λοιπόν, είναι να γνωρίζουμε και σεις και εγώ, ότι το εμπόριο (marketing) μέσω μηχανών αναζήτησης αλλά και όχι μόνο είναι πολύ σημαντικό γιατί βοηθάνε στο ανέβασμα της κίνησης του site. Όταν λοιπόν φτιάχνουμε το site μας πρέπει να σκεφτούμε, πάντα και με τη βοήθεια της εταιρείας που θα το δημιουργήσει, πρώτα από όλα τι κόσμος θέλουμε να το επισκέπτεται. Μετά πρέπει να βρούμε τι περιεχόμενο και τι πληροφορίες θα είναι χρήσιμες και ενδιαφέρουσες γι’ αυτούς τους ανθρώπους.